Gewoon Witte Vaseline (zuurvrij).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Siliconenspray. Werkt erg fijn. Beetje dun dat wel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lithium- of witvet is ideaal hiervoor, met een vodje een beetje vet over de kabel uitsmeren en het zit er voor altijd.

Het oude witte Campagnolo vet was een lithiumvet.
Het voordeel is dat het niet uitvloeit zoals Silicone olie of andere spray smeermiddelen.

Is het voor een bestaande gemonteerde remkabel en u wil die niet demonteren van kan u al niets anders dan spray te gebruiken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
*doet grap* kaarsvet
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Amadea
11 jaar geleden
Wat bedoel je met "doet grap"?