Hoe lang is het ongeveer fietsen van het centrum van waalwijk naar de roeivijver in drunen?

Ik kan alleen vinden hoe lang je er met de auto, de bus en te voet over doet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen

Het beste antwoord

Ik heb geen concrete adressen, maar als ik in de Fietsrouteplanner Waalwijk => Drunen invoer, zie ik dat dat 6,7 km is, 22 minuten als je 18 km/uur fietst.
Je kunt zelf de exacte adressen invoeren, kiezen of je de kortste weg wilt of een weg waar je doorsteekjes vermijdt of waar je makkelijk kunt doorfietsen, noem maar op:
http://www.fietsersbond.nl/fietsrouteplanner/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je het aantal kilometers weet en je rijdt ongeveer 15 km/h, dan kun je je reistijd uitrekenen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hangt er vanaf hoe hard je fietst, maar met een gemiddelde snelheid (+/- 18 km/uur) is het ongeveer 20 minuten fietsen. (je kan ook via zanegeest fietsen, dit bespaart je zo'n drie minuten en hier heb je minder tegenwind)