Handvat van fiets plakt in de zon. Hoe is dit te reinigen?

Als m'n gazelle een poosje in de zon staat worden de handvat(t)en plakkerig. Hoe is dit schoon te maken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Fietsen
16.6K

Het beste antwoord

Het kunststof van de handvaten is onder invloed van het zonlicht ( U.V.) aan het afbreken/ oplossen.
Je kunt het dus nooit schoonmaken.
Alleen maar vervangen door nieuwe.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was er al bang voor, dank voor de tip.

Andere antwoorden (1)

nou als hij plakkerig is zou ik het eerst met water en zeep goed poetsen . en als je je fiets niet meer gebruikt . doe er iets overheen om soort van te beschermen . papier of karton dat doe ik ook en als je weer wilt gaan fietsen haal je het we weer af . dat doe ik .