Wat gebeurt er als je je fiets op een plek waar het niet mag zet met een slot dat niet te kraken is?

Dus als je je fiets er niet mag plaatsen maar je dat toch doet met een slot dat ze niet door kunnen knippen of zagen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Fietsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het slot dat niet door te knippen valt maar wel om je fiets past moet nog uitgevonden worden hè ;-) Misschien een gat in de markt? :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hypothetisch dan ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doet me denken aan een oude mop.
Toen prins Claus nog leefde,en een beetje aan het verkinzen was.
Komt er een man aanfietsen bij paleis soesdijk.
Hij zet zijn fiets tegen het hek.
Zegt de bewaker daar.
Meneer U mag hier Uw fiets niet neerzetten want Claus komt zo.
Nou,,zegt die man,,,maar ik heb hem op slot staan.

Het beste antwoord

ELK slot is breekbaar (pneumatische schaar brandweerwagen heeft elk slot in no time door) anders knippen ze wel je frame door ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Mischien plakken ze wel een boette op je fiets (Als het echt onmogelijk zou zijn).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien doet de politie er nog een onbreekbaar slot omheen, en hangen ze er een brief aan waarop staat, waar je na het betalen van je boete de sleutel kan halen.
Vergelijkbaar met de wielklem.
Anders ben je je fiets kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In onze stad pakt de politie fietsen mee die niet op de daarvoor bestemde stallings plekken staan. Die kun je tegen betaling weer ophalen bij het buro. Het werkt bij het station al aardig. Daar staan ze netjes in de fietsenstalling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij vele gemeentes plakken ze eerst een melding op je fiets dat je hem moet weghalen
Doe je dat niet dan doen hun dat voor je veelal doet de gemeente dat en niet de politie
Je fiets kan je terugkopen binnen zoveel tijd
Doe je dit niet dan word je fiets verbeurd verklaard veelal word ie dan na eventueel opgeknapt te zijn in de gemeentelijke kringloop weer verkocht