Zijn fietsen van het Nederlandse merk Montego van goede kwaliteit?

Met name de omafiets modellen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
7.7K

Het beste antwoord

Nou, ik vind het persoonlijk maar matige fietsen.
1belangrijke tip: koop een MERKFIETS!
Dus een merk wat iedereen al jaren kent.
Batavus,gazelle,sparta. Etc.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De merk omafietsen zien er vaak een beetje saai uit. Ik wil een leuk fietsje.

Andere antwoorden (2)

zelf heb ik een montego fiets en ik vind hem niet super..
de ketting gaat er vaak af, en hij is al snel gaan roesten, hij fietst wel lekker! alleen de fiets die ik heb was geen omafiets! dus hier kan ik niet over oordelen :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Montego zet naar eigen zeggen in op kwaliteit. Naar mijn ervaring is die kwaliteit echter erg bedenkelijk. Mijn dochter is een voorzichtig iemand en helemaal geen wildebras. Toch is haar fiets ,bij normaal gebruik, middendoor gebroken op de plaats waar de kabels door een gaatje en de kader verdwijnen. Zwakste plek? Ter informatie even gemeld aan Montego maar nooit iets van gehoord.