hoeveel kost een trapper

Hallo iedereen

vandaag zat ik te fietsen in de sneeuw,ging eigenlijk wel goed maar toen ging me linker trapper steeds losser zitten, ik dacht oo niks aan de hand. Maar nu doet me linker trapper het niet. Ik kan alleen met me rechter trapper trappen.

Hoeveel kost het om een trapper te laten vervangen bij een fietsenmaker?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Fietsen
6.6K

Antwoorden (3)

nieuwe trapper 5 euro.
zelf opzetten 0 euro.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een goed stel trappers kosten ongeveer 4,95 euro. Dat is exclusief het er laten op zetten door fietsenmaker. maar het erop zetten is erg makkelijk. Bekijk even de bron.

Ik denk dat een fietsenmaker er niet lang over zal doen, en dat je ongeveer op 10 euro uitkomt als je het laat doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga met je kapotte fiets naar de fietsenmaker en zeg dat je verder moet met je nieuwe trappers. En of de nieuwe trappers er dan niet even opgezet kunnen worden.
Een beetje servicegerichte fietsenzaak zet ze er voor jou gratis op, want dat is slechts een paar minuten werk.
Begrijp wel, als ze er iets voor vragen, dat ze ook wel iets mogen verdienen.