Hoe krijg ik de buddy van mijn Vespa open zonder sleutel?

Ben heel stom geweest.. Per ongeluk de sleutel in mijn buddy laten zitten, en toen dicht gegooid.
Heb helaas ook de reserve sleutel niet meer.
Wel al een paar slotenmakers gebeld,maar die wagen zich er niet aan..
Help!! Heb hem morgen ochtend namelijk wel weer nodig.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
49.4K

Antwoorden (2)

schroevendraaier het slot forceren maar ja dan is het slot wel kapot. je zadel een klein beetje omhoog trekken en waar ie blijft hangen een schroevendraaier ertussen steken. ook daarvan gaat het kapot.
gewoon naar een scooterhandelaar lopen met je vespa en ik denk dat die wel een paar trucjes kennen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem gehad, als je buddy opengaat via je contact slot dan moet je de hele voorkap verwijderen en dan zie je daar een stalen kabeltje vanuit je contactslot naar achteren lopen, daar trek je aan en je buddy opent.
Helaas wel veel werk maar het werkt. Succes