Hoe kan ik mijn telefoon op mijn scooter monteren?

Ik wil mijn telefoon als navigatie gebruiken op mijn scooter. Zijn hier houders voor? Zo ja/nee hoe kan ik mijn telefoon dan monteren? Er zullen toch vast wel mensen zijn die hier ervaring mee hebben!?

Hoor het graag, bedankt vast!

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb bij de Xenos een houder gehaald met zuignap en flexibele hals, vervolgens de zuignap verwijderd en de rest met 2 sterke tie-wraps aan de spiegelstang gemonteerd. Je moet tussen de spiegelstang en tie-wraps wel iets van rubber doen, anders blijft het niet zitten. Ook heb ik bij de Action een usb stekkerblokje gekocht om de telefoon van stroom te voorzien. Het werkt uiteindelijk allemaal prima, maar is afhankelijk van de mogelijkheden op je scooter (ik heb een Vespa) en verkrijgbaarheid van een houder voor jouw model telefoon.

Bij de action krijg je houders voor montage op de fiets. Deze kan je ook voor je scooter gebruiken. De telefoon komt dan in een spatwaterdichte hoes. Touchscreen werkt er gewoon doorheen. Kost echt geen drol daar. Je krijgt ze in 2 groottes.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100