Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel kilometer kan een scooter rijden?

Ik heb een Beta Ark scooter. Ik onderhoud hem goed. Nu is mijn vraag: Hoeveel kilometer kan het motorblok rijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

hangt er vanaf wat voor 2takt olie je gebruikt en is de scooter opgevoerd of rijd de scooter standaard en krijgt de scooter bijtijds de onderhoudsbeurten dat zijn dingen die een rol spelen met hoe lang of dat je scooter mee gaat en hoeveel kilometers het blokje aankan daarom is een specifieke km stand niet echt duidelijk te zeggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een aerox met minarelli horizontaal blok eronder, oude blok had 30.000 km voordat deze warmliep. hij had meer gekund maar me koelsysteem gooide roet in het eten, maar dat is per scooter verschillend. zie het als je lichaam, ga je er goed mee om wordt je oud, verwaarloos je het dan wordt je op jonge leeftijd ziek, er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen dat je bijv bij 6000 km stuk gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kort en krachtig : Cilinder gaat meestal 50.000 kilometer mee mits deze goed is onderhouden . Dit geld trouwens voor het hele blok . mits het goed is onderhouden kan hij lang mee gaan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding