Je kunt je rijbewijs in Nederland omwisselen voor een Nederlands rijbewijs. Op de site van de RDW staat: "Als uw rijbewijs is afgegeven in een EU- of EVA-land kunt u het rijbewijs omwisselen voor een Nederlands rijbewijs."

Kijk bij de bron voor meer informatie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen. Ik ga er wel vanuit, omdat er niet staat dat het niet zo is. Voor de zekerheid kun je nog even contact openemen met de RDW via telefoonnummer 0900-0739 (10c p/m).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lijkt me wel, het is tegenwoordig een rijbewijs dus heb je dezelfde rechten als met elk ander rijbewijs.