Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mag je op een brommer met blauwe kenteken rijden als je gewone rijbewijs voor auto is afgepakt? en wel brommer centivikaat hebt? . groetjes

mijn auto rijbewijs is afgepakt maar heb wel brommer certificaat, mag ik dan wel op een brommer met blauwe kenteken rijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Een brommer certificaat is helemaal niet meer geldig, die moest je inwisselen voor een rijbewijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oh vet stom ja thanxs haha ik was dat alweer vergeten blond he haha
Je mag geen brommer rijden zonder rijbewijs. Je brommercertificaat moest je omwisselen voor een rijbewijs, dus dat is geen geldig rijbewijs.

Dus het antwoord is nee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee dat mag ook niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord is hier NEE. Indien je je rijbewijs hebt gehaald is dat de vervanging voor het brommercertificaat. Geen rijbewijs is geen motorvoertuig (auto motor brommer) besturen.
LET OP. Als je namelijk gepakt word zonder rijbewijs geld dit als misdrijf. Daar kun je een behoorlijk probleem mee krijgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je rijbewijs is afgepakt mag je geen ENKEL voertuig meer besturen waarvoor een rijbewijs vereist is. Een paar afleveringen Blik op de weg of Wegmisbruikers en je weet het voor altijd.
Als het goed is, hebben ze dat ook tegen je gezegd toen je rijbewijs is ingenomen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, het enige gemotoriseerde voertuig wat je besturen mag is een elektrische fiets of een scootmobiel.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding