Ik heb een Yamaha 4pk 4 takt Zit hier een begrenzer op? Kan die eraf? Zo ja hoe doe ik dat?

Ik heb het dan over de begrenzer van het toerental

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Boten
2K

Antwoorden (1)

Een toerental begrenzer zit er niet op op. Er bestaan twee uitvoeringen van de F4. De oude bestaat alleen als 4pk uitvoering, de nieuwe is er in 4, 5 en 6pk. Het draaiend gedeelte is bij alle 3 hetzelfde, het verschil zit hem in de carburateurs en ontstekings-unit.