Waar kan ik het beste belettering voor mijn boot bestellen?

Voor mijn bayliner ben ik op zoek naar een registratienummer. Dit registratienummer moet aan bepaalde eisen voldoen. De gewone plakletters uit de bouwmarkt lijken mij niet echt helemaal goed daarvoor, of zie ik dat verkeerd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Boten
1K
Cryofiel
10 jaar geleden
Informeer eens bij een jachthaven, daar hebben ze hier vast ervaring mee. Eventueel zullen ze je verwijzen naar een vereniging van booteigenaren.

Het beste antwoord

Natuurlijk moet je dit eerst registreren bij bijvoorbeeld het postkantoor. Anders dan het antwoord hierboven ben ik het niet helemaal eens met het antwoord hierboven, de grote lijn is juist echter zijn er wel degelijk wettelijke afmetingen.

Dan laten we natuurlijk even in het midden of hier ook daadwerkelijk op gecontroleerd wordt.

Ik denk niet dat de letters van de bouwmarkt hier aan voldoen. Als het al wel zo is moeten ze in ieder geval 15cm hoog zijn.

Je kan ze denk ik beter speciaal op maat laten maken (zie bron)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de reactie! De stickers zijn inmiddels besteld via genoemde bron, www.stickersenplakletters.nl. Zeer duidelijke site en ook nog zeer voordelig qua prijs!!

Andere antwoorden (1)

In watersportwinkels kun je dergelijke belettering bestellen, maar plakletters en -cijfers van de bouwmarkt voldoen natuurlijk ook, mits het registratienummer op je boot duidelijk en van behoorlijke afstand leesbaar is.