hoe moet je een gewonnen buitenboordmotor ELECTRISCH maken hoe moet je het doen en wat komt er bij kijken ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Boten
1.5K

Antwoorden (3)

Het beste is met jouw gewonnen BB-motor naar een watersportwinkel te gaan en 'm dáár proberen om te ruilen voor een elektrisch exemplaar. Ombouwen naar elektrisch zal zéér problematisch zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je haalt de verbrandingsmotor en alles wat er me te maken hebt er uit, en monteert een elektromotor.
Niet echt een slimme actie want je behoudt in dat geval zo ongeveer alleen de schroef en het ophangsysteem,
bovendien is het een enorme klus om een passende motor te vinden, de juiste overbrenging erbij te vinden, een akku en het geheel te monteren.

De motor verkopen (inruilen) tegen een nieuwe elektrische is waarschijnlijker ook nog eens goedkoper....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Om bouw van een buitenboordmotor naar een elektrische motor is niet te doen. Wij adviseren de motor om te ruilen voor een elektrisch exemplaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
maar waar kan ik een elektro buitenboortmotor kpen die 6pk heeft of hoger