Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het moeilijk om een Parrot carkit in te bouwen?

Ik bedoel daarmee of je het dashboard helemaal moet verwijderen, of je kabels moet gaan solderen, enz.
Of gebruik je alleen de kabels die al in je auto liggen voor de autoradio, steek je deze in de parrot en krijg je van parrot nieuwe kabels die je zo in de radio kan steken?

Hoe moeilijk is het om dan ook de microfoon op een goede plaats te leggen.

Ik heb een Toyota Corolla van 10jaar oud. Is het voor deze auto moeilijk om het dashboard te verwijderen?

Ik ben redelijk goed technisch en elektronisch ingesteld, maar hiervoor heb ik mijn twijfels.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
1.9K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

bij een Parrot carkit moet je de autoradio eruit halen. Achter op de radio sluit je de Parrot aan (met de kabels die meegeleverd worden bij de parrot).
Natuurlijk moeten het display en de microfoon naar voren worden gebracht. Vaak kan dit door de lucht gaten van de kachel of inderdaad even een gaatje boren in het plastic.

Je hoeft in de regel geen dashboard te demonteren en of te solderen.

Ik heb er nu ongeveer 4 ingebouwd en in alle gevallen kon het zonder het demonteren van het dashboard. Wel heb je de demontagestangen nodig voor de radio want die moet er wel uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ha, die Gdanonym;

Volgens onderstaande site is de inbouw van zo'n kit tamelijk plug & play.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding