Ik kan je zeggen dat het rijden met het stuur aan de rechterkant zelfs beter rijdt, dan dat je je stuur aan de linker kant hebt zitten.
Mijn broer die rijdt ook een engelse auto die mocht ik soms wel eens lenen.
als ik in mijn eigen auto rijdt en ik sla rechts af dan kan je nog wel eens een stoep mee pakken als je in een auto zou rijden met het stuur rechts. kan je de stoep zien, waardoor je er niet tegen aan rijdt en als je links af moet kan je misschien de stoep links niet zien, maar dan neem je de bocht ruimer, dan is het ook weer dat als je denkt dat je de bocht te ruim neemt, dat je denkt dat je de stoep mee pakt de stoep rechts weer ziet,
als je achter verkeer rijdt is er niets aan de hand, rijdt je achter een gewone personenauto, kan je door de ramen van de auto voor je kijken wat er aan komt met in halen,
Rij je achter een vrachtwagen NEEM DAN GEWOON WAT MEER AFSTAND kan je ook zien wat er aankomt.
Het enige probleem waar ik tegen aan liep was dat als je een parkeerterrein op wil en je wil een kaartje pakken uit de automaat dat je dan wel verkeerd zit, zou je iemand bij je hebben die voorin zit dan is dat probleem ook opgelost