ik kan nergens een site vinden over de kosten van reparaties aan je auto

bv wat kost het ongeveer om je ruitensproeier te laten repareren,ik wil niet op de onderdelenzoekersite gaan want daar moet je eerst zoveel invullen

13 jaar geleden
in: Auto's
5.5K

Antwoorden (3)

Dat is afhankelijk van garage, automerk, klustijd.
Reparaties aan je auto heb je nu eenmaal.

Ga eens langs bij de garage en vraag gewoon hoeveel het ongeveer kost. Dan kun je alsnog besluiten of je het daar zou willen laten uitvoeren.
Je kunt het wel opzoeken, maar wie weet of jouw garage dezelfde prijs hanteert. Nu verwacht ik dat het niet zo'n dure reparatie zal zijn, maar je weet nooit wat de monteurs nog tegenkomen.

Trouwens wel belangrijk, die ruitensproeier. Het is goed als je auto helemaal in orde is. En ja, dat kost wat. Maar je zit er zelf in, dus je wilt veilig rijden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
dat is wat ik nou net nog niet wil ,naar de garage ik wil eerst thuis kijken waar ik zo ongeveer op moet rekenen
er zal toch wel een soort richtprijs zijn dat ik al weet aan hoeveel ik ongeveer moet denken voordat ik alles af moet gaan rijden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Stiena, heb je niet een eigen garage? Klant is koning hoor. Je mag er vrijblijvend even informeren zodat je een idee hebt. En dan zeg je: ik kom wel een keer langs. Nu komt het me niet uit. Het is zo moeilijk om zo'n prijs voor jezelf te bepalen. Gaat het om een schroefje dat los zit of moet er een pakking vervangen worden? Is er een slang poreus of kapot? Zit er gewoon vuil tussen en is er niks aan de hand? Weet je, dat soort dingen kun je voor jezelf niet inschatten maar een monteur ziet dat zo.
stiena58
13 jaar geleden
en als je al weet wat er gedaan moet worden? ik wil alvast een richtprijs zonder eerst naar de garage te rijden.
bovendien kan je door op een site te kijken meerdere vergelijken,en zien of dat ook een redelijke prijs is
Op http://www.mijngarage.nl kun je invullen wat er aan je auto gedaan moet worden, en je krijgt vervolgens een lijste opgestuurd met de goedkoopste aanbieders in de buurt. Erg handig!
13 jaar geleden
stiena58
13 jaar geleden
ja dat heb ik ook al gedaan ,maar er staan voor te vergelijken niet genoeg klussen op
stiena58
13 jaar geleden
net zoiets als een site waarop alle onderdelen staan met prijs,maar dan per reparatie
Probeer zelf eens uit te vinden wat er stuk is,Pompje stuk,slangetje kapot of los,sproeiers verstop,zekering stuk.Misschien is het dan zelf wel te verhelpen en mijd je de garage.