Ik zag op een auto staan dat hij voor maar 20€ een volle tank heeft. Hoe kan dat ?

Iets met Fuel Green of zo ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of gewoon een heel klein tankje ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
misschien was ie niet helemaal leeg?
weet niet of dat kan ik heb geen auto xD

Het beste antwoord

Met de Spark BiFuel heeft u al een volle brandstoftank voor nog geen 20 euro.
Deze Spark BiFuel wordt af-fabriek geleverd met een LPG-installatie. Met de Spark BiFuel heeft u al een volle brandstoftank voor nog geen 20 euro.

Toegevoegd na 3 minuten:
Een overeenkomstige vraag is reeds gesteld:

http://www.goeievraag.nl/vraag/spark-chevrolet-20-euro-volle.215093
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zag de vraag wel maar ik dacht dat het bij Toyota over een overheids subsidie ( geen accijns bijv. ) ging ?

Andere antwoorden (5)

Dan zal hij waarschijnlijk voor een deel op LPG of elektriciteit rijden, dat is heel goedkoop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De auto heeft dan een hele kleine tank.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk een electrische auto of een kleine auto die op lpg rijdt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is waarschijnlijk een kleinere auto zoals een toyota aygo. Deze auto zou erg zuinig rijden en omdat het een kleine auto is de tank klein. maar groot hoeft ook niet omdat de auto zuinig is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de mazda 2? die tankt lpg, en heeft geen grote tank (ook niet nodig want hij is wel zuinig)