Mijn Ford-focus van 2004 heeft in de passagiersruite ook een 12V /10A aansluitpunt. Helaas staat hier geen spanning op. Welke VL.10A ?

Wie kan mij helpen aan een oplossing ?

Toegevoegd na 6 dagen:
Alle veiligheden zijn heel. Bekabeling aanwezig. Mogelijk nog een veiligheid van 10A bijplaatsen die niet in de handleiding e.d. staat aangegeven ? (aansteker-punt voor heeft wel spanning) Graag reactie !! Bij voorbaat dank.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Ha, die Hvdvtv01;

Eerst even het contact aanzetten, dan nog eens controleren, als je dan geen spanning hebt zou ik de zekeringen maar eens nakijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zal eerst even kijken in het boekje welke zekering het is want die is de grootste kans kapot.

maar als de zekering kapot is is er meestal wat anders loos. Heb je toevallig onlangs je tomtom of een lampje ofzo erop aangesloten want dan heb je de meeste kans dat daar kortsluiting inzit.

Als je weet welke zekering het is kan je die even vervangen en dan één voor één het apparaat aan te sluiten en dan zie je zo in welk ''apparaat''het probleem zat.

En anders zal ik toch echt even lang de Ford dealer of iemand die er verstand van heeft omdat er veel electronica in zo'n auto zit voordat je meer kapot maakt!