Welke stekkeraansluiting in mijn auto is dit?

Weet iemand welke aansluiting dit is? Zit in een skoda superb 2013 in de armleuning

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Auto's
6.8K

Het beste antwoord

Waarschijnlijk een AMI aansluiting (=Audi Music Interface).
Deze is oorspronkelijk ontwikkeld voor het MMI systeem van Audi, vandaar ook de naam Audi Music Interface. Inmiddels is de aansluiting ook op veel andere merken te vinden. Zo gebruiken Volkswagen, Skoda en Seat deze aansluiting ook.
Dankzij deze adapter kunt u altijd uw favoriete muziek luisteren terwijl u onderweg bent naar uw bestemming. Via de adapter krijgt uw AMI toegang tot de bestanden op de USB stick, smartphone of MP3- speler.
SimonV
4 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Is de aansluiting, waar de garage houder de boort computer mee kan uitlezen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
SimonV
4 jaar geleden
Nee. Die zit linksonder het stuurwiel.
https://www.outilsobdfacile.com/location-plug-connector-obd/Skoda-superb-2