Wat is de reistijd van Alkmaar naar station Sloterdijk per auto?

Ik moet om 8:00 's ochtends op dinsdag bij station Sloterdijk zijn. Nou heb ik nog maar 2 weken mijn rijbewijs en kan de reistijd nog niet echt inschatten. Hoelang gaat deze reis vanuit Alkmaar op die tijd en dag ongeveer duren? Wat zijn de 'vaste' knelpunten?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Kijk even op www.routenet.nl

Daar kan je precies aangeven wat je beginpunt is, daarna kan je de gemiddelde reistijd berekenen door je aankomsttijd en de datum in to voeren. Routenet berekent dan de gemiddelde reistijd op basis van de geschiedenis van de files in deze regio.

Vanaf het Medisch Centrum Alkmaar naar Sloterdijk doe je er volgens routenet 24 minuten over. Wanneer je de dag en tijd ingeeft (volgende week dinsdag, aankomst om 8:00) geeft Routenet aan dat je er gemiddeld 26 minuten over zal doen.

Geef je zelf voldoende tijd, Ik zou als ik jou was rond 7:20 vertrekken.

Succes!