Dag iedereen, mag je auto praktijkexamen doen als je theorie examen verlopen is, dus dat je zegmaar eerst je praktijkhaalt en dan je theorie?

Mijn theorie examen is na 3 maanden niet meer geldig, zou ik na deze 3 maanden mijn autopraktijk examen mogen doen zonder het theorie opnieuw te halen? dat ik zegmaar het praktijkexamen eerst haal en daarna pas mijn theorie?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Auto's
2.6K
TurfGraver
6 jaar geleden
Je moet een geldig theorie certificaat hebben om praktijk te mogen afrijden.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Nee dat kan niet
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
https://www.theorieexamenoefenen.nl/over-ons/blog/eerst-theorie-leren-of-praktijk

Antwoorden (2)

Nee, dat mag niet

Toegevoegd na 1 minuut:
Je moet maximaal 1,5 jaar ervoor voor het theorie-examen B zijn geslaagd.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat is ook logisch, als de theorie te lang geleden is, kunnen de regels gewijzigd zijn.
Nee dat mag niet. Het beste dat je kan doen is na dat jij je theorie heb gehaald heb gelijk je praktijk aan vragen. ook al zegt je instructeur van niet.

Wacht niet te lang.