benzineklep van mijn renault grande modus gaat niet automatisch open, deuren wel .hoe los ik dit op ?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
5.1K

Antwoorden (1)

Stap één in dit geval is controleer de zekering in het zekeringen compartiment, en als alles in orde blijkt zit de oorzaak waarschijnlijk in de vergrendeling-motor van de tank klep. Ik zie op Renault fora heel veel mensen die issues hebben de Renault tankklep (van Clio en Scenic tot Laguna ) Hier moet je de overweging maken om naar de garage te gaan, of het onderdeel los op internet bestellen of je weekend plannen omgooien door deze er eruit te monteren op een sloperij en deze er zelf in te klussen.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ben toch maar langs garage gereden . Bekleding binnenzijde eraf gedaan en daarna kon het geopend worden ,maar motortje is stuk ,moet vervangen worden .