Lekkage koelvloeistof BMW E46 1998?

Betreft een lekkage aan mijn BMW, lekt ongeveer een halve liter koelvloeistof per 500 km.

Collega zegt dat dit het thermostaathuis is, hoe constateer ik dit?

En is dit een dure reparatie?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Als jouw college zegt dat dit het thermostaathuis is, Hoe heeft hij dit dan geconstateerd? Dan is het probleem toch opgelost en laar jej je thermostaathuis toch vervangen? Ik denk dat er misschien meer aan de hand is.

Antwoorden (1)

Een uitwendige koelvloeistoflekkage laat altijd sporen na en is gemakkelijk op te sporen. Het wordt moeilijker als er nergens lek-sporen te zien zijn, dan heb je waarschijnlijk ergens een inwendige lekkage, en die is moeilijker op te sporen.
jc54
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ook een inwendige lekkage is prima op te sporen.
Daarom vroeg ik in reactie op de vraag meer info
Ik vind niet dat je de vraagsteller met je antwoord hebt geholpen .