Ja dat is geen enkel probleem, mits je wel de vraag eerlijk invult wie de regelmatige bestuurder van het voertuig is.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet alle verzekeraars vinden dat zo maar goed, dus eerst even achteraan bellen.
Iedereen mag alles verzekeren, alles betalen, daar maken de verzekeringsmaatschappijen geen probleem van, het gaat er om WIE de verzekerde auto bestuurt/gebruikt.

Het is dus NIET in orde.

Dus niet een verzekering afsluiten voor een 30/40/50 -jarige die door een jongeman (studentje bv) dagelijks gereden wordt. Daar zijn bijzondere / andere verzekeringen voor , duurdere , nog afgezien van het feit dat een verzekeringsmaatschappij bij het sluiten van de verzekering wil weten wie de chauffeur is.
Als het gaat om bv een vader, moeder die hun auto laten gebruiken door een kind van hen, jong net rijbewijs, moet je dit zeker meteen vermelden.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
-"Het is dus NIET in orde." ???
Je conclusie is tegenovergesteld van je eerdere bewering. Overigens wordt er niets gezegd over wie de bestuurder is. Paulus heeft het precies goed gezegd. Ja dat mag, zolang je maar netjes invult wie de regelmatige bestuurder is. Dan is het prima in orde. Pas ALS je daar over liegt is het niet in orde. Maar dan moet je dat wel eerst uitleggen. Moeder koopt een auto zet hem op haar naam
Zoon rijdt er in
Vader betaalt de verzekering, meldt netjes dat de 18-jarige zoon er bijna altijd in rijdt.
In orde. Vreemd genoeg zeg je dit later ook zelf, dus snap ik je antwoord nog minder. Wat is het nou?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Ik vind jouw antwoord wel aannemelijk. Van mij een plus
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@tegenxinnig of jodokus52 Maar wat is dan het antwoord in jullie ogen? In de kortste vorm mogelijk? "Iedereen mag alles verzekeren," > Ja
Het is dus NIET in orde. > Nee?