Waar zit de noodontgrendeling van mijn megane scenic? De tankdop gaat niet open

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's
9.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.renaultforum.nl/forum/viewtopic.php?f=120&t=7276
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat het hier om de tankdop, of het benzineklepje ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat om het klepje

Antwoorden (1)

Hallo Deslos,

Het gaat dus om het klepje las ik.
Demonteer de bekleding in de kofferbak (aan de kant van de tankklep)
Als het goed is kun je nu van binnenuit de tankklep openen d.m.v een haakje op een ring weg te trekken bij het vergrendelstangetje.
Mocht dit je niet lukken kun je het beste even naar de Renault-dealer gaan,of de ANWB bellen indien je lid bent.

Succes ermee!
Leonard

Toegevoegd na 56 seconden:
haakje oF een ring bedoel ik