hoe ontgrendel je het schermpje en de radio in een Peugeot 207?

Ik heb onlangs een Peugeot 207 gekocht zonder een originele radio/cd-speler. Die heb ik onlangs via marktplaats aangeschaft maar nu werkt het schermpje nog steeds niet emde radio heeft ook geen zin meer. Nu hoorde ik dat je er een code voor nodog hebt, dus eenmaal bij de Peugeot-dealer kreeg ik te horen dat de medewerker geen tijd had en er niet naar wilde kijken. Nu is mijn vraag, kunnen ze echt niks doen of bestaat er een andere manier om dat systeem te ontgrendelen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Excuses voor de spellingsfouten, ik zit op mijn telefoon en ik moet nog wennen aan het touchscreen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
3K

Het beste antwoord

De autoradio/telefoon/GPS RT3 is zodanig gecodeerd
dat deze uitsluitend in uw auto functioneert. Raadpleeg
uw PEUGEOT-servicepunt als u het systeem voor
gebruik in een andere auto wilt laten configureren.
De internetsite INFOTEC geeft aanvullende informatie
over de RD4. Deze site is te raadplegen op het
volgende adres:
http://public.infotec.peugeot.com
Toegang kan worden verkregen door middel van een
eenvoudige registratie waarna de boorddocumentatie
gratis is te raadplegen.
Dit staat in de gebruikershandleiding:je kan ook contact opnemen met Peugeot Nederland:
http://www.peugeot.nl/contact/
fremar