Is het erg als de ene voorlamp mat is en de andere niet?

Hallo

Door een ongevalletje met de wagen heb ik 1 koplamp moeten vervangen, daardoor is de ene koplamp matter (waarschijnlijk door de ouderdom), dan de nieuwe koplamp is.

Auto's die voor mij rijden merken op dat de ene (nieuwe) koplamp feller schijnt dan de andere, mattere koplamp.

Nu moet ik binnenkort naar de keuring en ik vraag me af of dat een probleem kan opleveren.

Dank

Toegevoegd na 1 minuut:
Is het erg als de ene voorlamp mat is en de andere niet?

7 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

Dat kan een probleem geven bij de APK. Verlichting links en rechts moet dezelfde kleur en lichtsterkte hebben.
Computoon