Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

koelvloeistof ligt onder de auto?

Mijn auto lekt koelvloeistof, het ligt onder de auto. Het vreemde is soms wel en soms niet. De verwarming doet het gewoon maar moet vaak de koelvloeistof bijvullen.Er is geen zichtbare lekkage maar als ik bovenin de moter kijk zie ik de koelvloeistof wegdruppelen, wel langzaam maar toch.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Er zijn van die producten om radiator lekken te stoppen,maar vind zelf dat die vaak niet of onvoldoende helpen.Een nieuwe radiator is vaak de enige oplossing.
(Lees meer...)
fremar
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
De radiator is niet lek, er lekt koelvloeistof weg maar niet uit de radiator.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ken je deze, wel zeer goed schudden, maakt niet veel uit waar de lek zit.
http://www.mijnautoonderdelen.nl/accessoires/onderhoud/auto-onderhoud/lekstop/62012-womi-radiator-lekstop-250ml
Ik kan het even niet volgen. Er is geen zichtbare lekkage, maar je ziet de koelvloeistof wel weg druppelen.....
Mijn advies is dan: ga naar een garage, daar kunnen ze druk op het koelsysteem zetten, waarna je de lekkage wél zult kunnen zien.
(Lees meer...)
jc54
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik zie niet waaruithet druppelt maar de radiator is echt niet lek.Is al nagekeken.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding