Weet iemand een site waar ik betaalbare gadgets/accessoires voor een Audi TT kan kopen?

Bij Audi zelf is het niet te betalen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ik ben wel eens bij D&W in Duitsland geweest en dat is een walhalla voor autotuning en accessoires. In Bochum zit een enorm filiaal (net over de grens) maar ze hebben ook een online catalogus waar je op merk en type kunt zoeken. Wat jij betaalbaar vindt, weet ik niet maar het is vaak veel goedkoper dan origineel spul.

In Hengelo zit ook een filiaal, maar ik weet niet of dat de moeite waard is.
paulus811
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon bij de dealer. Het blijft namelijk een feit dat goedkoop duurkoop is. De passing zal nooit 100% zijn, de kleuren wijken af en wat te doen bij problemen? Bij Audi zelf ben je verzekerd van een goede service en wordt er mee gedacht als er een probleem is.

Daar komt bij; als je een TT kunt kopen / rijden dan kun je ook de accessoires gewoon betalen......toch? Of rijdt je een TT die voor 80% van de bank is..?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op de sloop, worden er genoeg kort gereden, waar nog iets uit te hlen is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de plaatselijke kapperszaak.