Waar kan ik goedkoop een auto voor de cross kopen?

Ik ben opzoek naar een goedkope auto voor de autocross etc. Er hoeft dus geen apk op te zitten en het is helemaal niet erg als het een schade auto is, zolang hij maar rijdt!
Waar kan ik dit het beste vinden? Het liefst tussen de 100 en de 300 euro.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Auto's
2.5K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ga eens kijken bij een sloperij, ook handelaren hebben wel eens dat soort auto's staan.

Antwoorden (1)

Ik zal beginnen met een Honda vooral omdat de onderdelen heel goedkoop zijn!
En qua prijs ook heel erg mee valt.
Of een goedkope subaru omdat die gespecialiseerd zijn in rally en autocross.
Mischien is dit wat.
Alleen 400 euro. http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/subaru/m842206030-subaru-vivio-0-7-gli-verkocht.html?c=1f6123406d618e4dfc07bc3e0818a26e&previousPage=lr