Als het goed moet gebeuren moet je aan c/a €850,- denken.
Vaak moet ook het scherm ernaast ook gespoten worden, om dat er anders vaak toch een kleurnuance blijft.

Ik heb een jaar geleden in een showroom een speldenprik,( van af 2 meter niet te zien)....aan schade op een nieuwe auto gemaakt, dit was al €550,-
9 jaar geleden
als je naar een schade bedrijf gaat en je zegt dat je het elf moet betalen, maken ze het voor 250/ 300. moet je niet naar zo'n grote gaan maar een kleine individuele ondernemer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Soms is het voordeliger om bij de sloop of op Marktplaats een tweedehands deur te kopen in betere conditie!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verschild per garage, vraag anders en factuur aan op http://www.automaker.nl