Welke rijbewijs kan ik beter eerst halen?

Ik wordt over een tijdje 16 dus dan mag ik beginnen met me brommer rijbewijs,
Alleen als ik 16,5 ben mag ik ook al beginnen met de auto,

Ik heb het geld voor een auto rijbewijs maar wil toch ook graag een brommer mogen besturen,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Als je je autorijbewijs haalt, krijg je daarbij gratis en voor niets ook je brommerrijbewijs. Het is dus echt zonde om eerst je brommerrijbewijs te gaan halen terwijl je een half jaar later aan de auto kunt beginnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
criseyde
12 jaar geleden
Maar zolang Diedje1966 geen autorijbewijs heeft, mag hij/zij geen brommer rijden! Dus het ligt er helemaal aan wanneer hij/zij met de brommer wil rijden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je met het rijbewijs van 17 jaar (dus met begeleiding) wel volledig brommer rijden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel als er een begeleider op het stuur zit.

Andere antwoorden (1)

Eerst de Brommen omdat je dan alvast weet wat je te wachten staat als je een examen als je brommer hebt kun je gemakkelijk je auto rijbewijs halen