Waar in Rotterdam kan ik gratis of heel goedkoop parkeren?

Zijn er plekken in Rotterdam waar je gratis of heel goedkoop kunt parkeren? Het is toch niet zo dat je letterlijk in de hele stad alleen betaald kunt parkeren of heb ik dat mis?

een jaar geleden
in: Auto's
1.6K
jc54
een jaar geleden
OP privé terreinen is het vaak gratis parkeren. Moet je wel toestemming hebben van de eigenaar.........

Antwoorden (2)

Je kunt je auto gratis parkeren op een P+R terrein. Vanaf daar reis je met OV-chipkaart of RET-kaartje verder met het openbaar vervoer. Als je lang wil parkeren is dit een goede optie omdat de kosten van je OV-retourtje veel lager zijn dan wat je anders aan parkeergeld zou betalen.
Inekez1
een jaar geleden
Er zijn nog wel degelijk plekken in Rotterdam waar je gratis kunt parkeren. Hier vind je een lijst met plaatsen https://indebuurt.nl/rotterdam/gemeente/gratis-parkeren-in-rotterdam~53605/7/
Kijk wel op de actuele lijst want er verandert regelmatig iets.
Deze is beter:
https://indebuurt.nl/rotterdam/gemeente/gratis-parkeren-in-rotterdam~53605/
Toegevoegd op 12 juli 2022 14:21: tekst
een jaar geleden