Hoe zou het kosten? Kras op mijn auto

Hallo. Ik heb een grote kruis op mijn auto. Ik heb een foto erbij. Ik denk alleen spuitlak is genoeg. Maar ik weet niet hoe zou het kosten. En waar moet ik gaan. Ik woon in Maastricht. Heeft iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's
1.4K
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik weet niet hoe ver de kras doorloopt. Als het alleen het portier is, scheelt het al. Omdat ze dan alleen het portier moeten overspuiten. Maar het lijkt erop dat het ook doorloopt naar de achterbumper.
Dan moet die ook mee gespoten worden. Het werk bestaat niet uit alleen spuiten. De boel moet worden afgeschuurd, er komt een onderlaag op, deze word ook weer geschuurd en dan spuiten als ik het me goed herinner. Ik ken een garage (maar die zit in Arnhem) die erg voordelig is met spuitwerk en ook goed werk afleverd. Auto Lösink.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u voor de reactie. De kras loopt naar de achterbumper maar 15-20 cm.
Arnhem is een beetje ver voor mij. Ik zoek iets in Zuid-Limburg. Hebt u een idee over de kosten? Alvast bedankt!
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik zou bij Lösink ongeveer €200/€300 kwijt zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u voor de reactie en antwoord.

Antwoorden (1)

Voor zgn. spotrepair is dit te groot.
De lak zelf is maar een fractie van de totale spuitkosten. Voorbereiding en de (milieu en energie)kosten van een spuiterij vormen de grootste kostenpost.
Zelf voorbereiden zoals strips verwijderen, uitdeuken, schuren kan tot 50% van de kosten besparen.
Vakkundige laten spuiten komt o.h.a. vanaf € 200,= per scherm / deur.
CARE in Maastricht is een vakkundig en betaalbaar adres.