Passen koplampen van een renault 9 uit 1982 in een renault 9 uit 1988?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt beter je vraag op het Renault forum stellen. http://www.renault9-11club.nl/forum/index.php?sid=b2d0a8a7a98597923cef71f2debde876 Daar zitten de kenners,hopelijk heb je er iets aan of je moet gewoon de Renaultdealer bellen.

Het beste antwoord

Er is in 1986 een restyle geweest. Voor zover we kunnen nagaan zijn hierbij ook de bumpers en de koplampen veranderd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weten jullie ook misschien waar er voor een betaalbare prijs koplampen te koop zijn voor renault 9 1988, wil hem graag laten keuren maar kan op internet vrijwel geen koplampen vinden voor renault 9 uit 1988..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer eens bij een grote automaterialen zaak als Brezan.