Is de snelwegschutter nu al gevonden, of is er een andere oorzaak aangewezen voor de vele autoruitschades van de laatste maanden?

Heb het idee dat er geen nieuws meer over vrij komt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Nee, de preciese oorzaak is nog niet gevonden. Maar de onderzoekers raken er langzamerhand van overtuigd dat er helemaal geen snelwegschutter is/was. Het heeft vermoedelijk te maken met losgelaten steentjes uit het wegdek die doordat er overheen gereden wordt opspringen en door de kracht waarmee dat gebeurt een autoruit op vergelijkbare wijze als een kogeltje kunnen beschadigen. Maar zeker weet men dat nog niet.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
blijft raar dat ze dat niet even bij carglass hebben nagevraagd: hoeveel niet-voor-ruiten sneuvelen er gemiddeld in een maand?