waar kan ik vervoer huren

ik heb binnenkort mijn eindexamengala op school en het is dan traditie dat je met leuk vervoer daar heen gaat ik zat te denken aan een gave sport auto of cabrio ofzo ook aan een limo maar dat is te duur, het is in sliedrecht en ik vroeg me af of je ergens zo'n iets kon huren ofzo of mischien hebben jullie andere leuke ideetjes, ik ken trouwens niemand met een leuke auto

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Bij deze autoverhuurder in Ridderkerk hebben ze gewone, maar ook bijvoorbeeldde zogenaamde "high class" auto's, de luxere en grotere versies. Al vanaf 87 euro ongeveer.

http://www.nooteboom.eu/autoverhuur/cars/high-class-personenautos.html

Hier de specials, maar ik zie alleen een Beetle Cabrio, of een Fiat, maar ook dat kan leuk zijn:
http://www.nooteboom.eu/autoverhuur/cars/specials.html

En bij Europacar (Den Haag) hebben ze nog een Mercedes Cabrio voor de verhuur:
http://www.europcar.nl/nl/wagenpark/Personenautos
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

http://www.silverstar-limousine.nl/

je kan ook de kosten delen met anderen, hoe meer meer er in een limousine gaan , hoe minder je per persoon hoeft te betalen,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan ook zoeken naar trouwauto's. het is ook de vraag hoeveel je voor deze traditie over hebt natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag aan de plaatselijke politie of brandweer commandant of u voor deze gelegenheid gebracht kunt worden met optische en geluidssignalen in werking.

Voorts zijn een parachutesprong (tandem), ballonvlucht, stretch limo, rit op olifant of kameel(verhuur of circus)
bierfiets in overweging te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Google eens op 'rent a wreck'
Wellicht is er bij jou in de buurt wel een verhuurbedrijf die een echte oldtimer/youngtimer verhuurt waar je echt mee opvalt voor niet al teveel geld. Denk aan een oude 2cv of een prachtige Opel Manta.
De mijne is overigens niet te huur ;-)