Hoe haal ik het beste een vieze rookgeur uit een 2e hands auto?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
2.6K

Het beste antwoord

optie 1: Gemalen koffie of koffiepads (ongebruikt) in de auto laten liggen, helpt ook!
Wel een beetje geduld oefenen.
Groetjes, Beter Laat

optie 2 :Sommige benzinestations verkopen een bepaald spulletje. Het is een soort van luchtverfrisser en die moet je in de asbak gooien. Als het goed is moet de geur dan vanzelf verdwijnen.

optie 3 :

Zet eens een [ een nacht of 2 ] een schaaltje met azijn in de auto, zeker weten dat de geur verdwenen is.

proberen waard ;)
groeten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Je kunt het laten doen:
http://www.a1-carcleaning.nl/geurverwijdering.html?gclid=COWJybmTnaACFRyY2AodlAfmeA

Of hier:
http://www.stinkauto.nl/oplossing.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met een cocos parfum is die zo uit die geur uit je auto.

Succes.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rooklucht verdwijnt door een schaaltje met natuurazijn neer te zetten. ‘s Morgens ruikt je auto weer een stuk frisser, nog even de ramen openzetten en gedaan is het met de rooklucht.

Succes !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb eens hondengerur in de auto gehad, dit heb ik met febreze weggekregen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je auto van binnen uitsoppen met spiritus!
Misschien wel 2 of 3 keer, maar je krijgt het wel weg!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja inderdaad, Duurt even maar dan heb je ook wat;-)
Nieuwe stoelhoezen helpt ook.
Mijn auto rook gewoon weer als nieuw toen ik die vervangen had. En het kostte me maar € 14.95, voor én achter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hadden dat probleem ook, ik heb alles (behalve de stof) afgenomen met billendoekjes en dasty ontvetter. De stof heb ik gestofzuigd. Dat scheelt een heel stuk!