Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

leaseauto bij ing nederland,nu ben ik verhuisd naar duitsland. Hoe zit het met lease verdrag?

Ik werk bij een nederlands bedrijf en heb lease auto van de zaak. Nu ben ik verhuisd naar Duitsland. Moet ik nu mijn auto in Duitsland overschrijven? Ook niet onbelangrijk,heb ik dan minder bijtelling omdat ze hier de bpm niet kennen?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

neem contact op met ing car lease en stel hen die vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag stel je aan of:

1. De wagenpark beheerder van het bedrijf waar je werkt.
2. Aan jullie accountmanager van ING

Gegarandeerd als je morgen even belt dat je binnen een dag een antwoord hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee dat hoeft vanuit wettelijk oogpunt niet. De auto is nl eigendom van een nederlands bedrijf, en heeft daarom nederlandse nummerplaten. Echter, het kan zo zijn dat ING of je verzekeraar specifieke regels heeft. om dat na te gaan moet je even bellen met de lease maatschappij.

Wel moet je zorgen dat je -ik geloof binnen 6 maanden - je rijbewijs omzet naar een duits bedrijf.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het contract zou hetzelfde kunnen blijven, wel even informeren of je niets moet doen (of het bedrijf) richting belastingdienst. Vaak krijg je een verklaring dat je toestemming hebt van de belastingdienst om in duitsland te rijden met een nl kenteken omdat dit een zakelijk voertuig betreft.

Rijbewijs hoeft europees niet omgewisseld te worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding