Hoe kan een bestuurloze auto uit zichzelf rijden?

Ik zou graag wat meer willen weten over de bestuurloze auto, het is vaak op het nieuws, maar daar komt nooit de techniek bij.... Dit vindt ik erg jammer daarom zou ik het hier willen vragen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Google heeft zelf ook zulke auto's
Ik werk bij Google en ik weet ook een beetje over de techniek van de auto's
In de auto zit een speciale computer ingebouwd en die computer regelt alles
Voor de reis maakt Google een route en zey die op een USB
Die USB gaat weer in de computer van de auto
En die auto heeft een start en een stop knop
Dan word alles gecontroleerd
En dan zit er iemand in de auto die een rijbewijs heeft voor de zekerheid
Diegene drukt op start en de auto begint langzaam te rijden en foto's te maken als het de beginpunt bereikt heeft
De auto is verbonden met internet via 4G en ook verbonden met de verkeerscentrale
Dus de auto weet altijd wanneer het rood is en stopt automatisch
Als er een andere auto te dicht bij komt gaat de auto langzamer rijden of stoppen
Dit word geregeld door sensoren in de camera op de bumper en de voor en achter ruit
Als de bestemming is bereikt worden alle streetview foto's opgeslagen en rijdt de auto terug naar de opslagplaats
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel hier heb ik erg veel aan!