welke accu moet ik hebben voor een bellier transporter uit 2006?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (1)

In dat apparaat van jou gaat een gewone 12v Accu, qua amperage liggen ze rond de 50 Amp.
Als je ietsjes zwaarder gaat dan standaard is dat absoluut niet erg, wel is een zwaardere accu vaak iets groter.
Gewoon kijken welke maat er in past en dan ( zou ik persoonlijk doen ) kijken voor een mooie zware accu.
Met een te lichte accu heb je kans dat die gauw leeg raakt tijdens de koude periodes, met een zware accu heb je die kans stukken minder.

voor overige vragen;
http://45tuners.nl/forum/viewforum.php?f=1&sid=7bd65662c2b7787de85f9c477670fd75