Wat voor een tussenkopje (kabel o.i.d.) heb ik nodig om een verwarmkussen met stekker in de auto te kunnen gebruiken?

Iemand enig idee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (2)

Als de stekker geschikt is voor de auto aansteker, heb je geen tussenknopje nodig. Zo niet, controleer of het een 12volt aansluiting is, en set er zelf een stekker van een autoaansteker op. Rood is plus, zwart is massa.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als u een verwarmdeken heeft om op 230 Volt te werken moet u er een omvormer tussen steken om van 12V dc naar 230V ac te gaan.
Dat is nodig omdat in de regelaar ook de beveiliging zit.

Bijgevoegde link is maar indicatief om u de mogelijkheden te tonen, kijk dus naar het vermogen van uw deken en neem minstens 20 % tot 50 % oversize.