Wij zijn op zoek naar een 7 pers. auto waarvan de laatst stoelen in de bodemplaat inklappen wie weet buiten renault en opel nog andere merken?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (6)

een vw touran

Toegevoegd na 55 seconden:
http://autos.trovit.nl/volkswagen-touran-7-zitplaatsen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op deze site staan een boel voorbeelden van auto's(in sommige auto's kunnen zelfs 8 personen). Misschien heb je hier iets aan? http://www.grootgezin.nl/vervoer190701.php
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De nieuwe Chrysler Voyager heeft dat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mercedes Vito bus, schijnt heel goedkoop rijden te zijn als je die tweedehands aanschaft. Een collega van mij rijdt er ook eentje en die is wild enthousiast over die auto.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toyota corolla verso.
Seat Alhambra.
Fiat Multipla.
Mitsubishi Grandis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volvo XC90 heeft dit ook en bovendien heb je gelijk één van de meest veiligste auto's te pakken voor zowel inzittenden als mede weggebruikers.