Mijn Renault Scénic maakt tussen 3000 en 3500 toeren een hinderlijk gebrom ergens onder het dashbord. Weet iemand een oplossing hiervoor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Ha, die Joop;

Als het in alle versnellingen bij dat toerental zo is, hoeft je de boel niet opnieuw te laten uitbalanceren, want dan is het 'gewoon' een min of meer natuurlijke trilling in de auto of de motor zelf. Kan ook iets simpels als een losgetrild hitteschildje zijn bijvoorbeeld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Laat de banden opnieuw uitlijnen en steek overal waar een wasknijperhoutje tussen kan (tussen naden en spleten van het dashboard) een wasknijperhoutje tussen... Als je geluk hebt, dan stopt het... En daar zit dan de amokmaker...

Toegevoegd na 9 minuten:
En als dat alles niet werkt, ga dan naar de garage...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk op www.problemcar.nl
Hier vindt je heel erg veel problemen over de Renault.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is het Nieuwe Rijden.
tussen de 2000 en 2500 toeren moet je al overschakelen.

Renault heeft een brom ingebouwd voor mensen die zich daar niet aan houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha, vind het weil humor. +1
itsme
14 jaar geleden
:-) +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed voor een lach. +1.
je moet eens kijken of je dashbord goed vast zit bij mijn auto ook renault scenic had ik hetzelfde probleem bleek het dashbord los te zijn geschoten en die veroorzaakte het gebrom