Wat is de goedkoopste nieuwe auto op dit moment?

Ik ben me er van bewust dat dergelijke vragen al gesteld zijn. Maar de vraag die het dichtste bij komt is 2 jaar oud, dus inmiddels niet meer actueel.

Vermogen, ruimte etc etc maakt me niet uit. Als het maar een volwaardige auto is die gewoon 120 kan (en mag) en op brandstoffen als gas/diesel/benzine rijd.

11 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Auto's voor onder de 8000 euro:

Seat MII €7.695,-
Skoda Citigo €7.990,-
Suzuki Alto €7.999,-
Citroen C1 €7.990,-
Hyundai i10 €7.995,-
Toyota Aygo €7.990,-
Kia Picanto €7.995,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In dit jaar (2013) tot nu toe de Mitsubishi Space Star 1.0 Entry voor €8.790,-

Toegevoegd na 9 minuten:
Nog nét iets goedkoper.

. Hyundai i10

€ 7.445,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De seat mii en de hyundai i10 zijn leuke autotjes, de mii is iets goedkoper in vanafprijs, maar dan rijd je zonder stuurbekrachtiging. Over het algemeen rijd je met een i10 en een mii voor 11.000 weg
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De Tata Nano is de goedkoopste auto.
Standaard moet de auto wel aangepast worden aan de Europese normen maar zelfs met aanpassingen is deze auto toch de goedkoopste nieuwe auto.

Bovengenoemde auto's zijn betere opties. Ook omdat ze makkelijker te verkrijgen zijn en dergelijke. De prijsverschillen zijn dusdanig minimaal dat alle auto's het kijken waard zijn. Wat vooral de doorslag moet geven is de standaard uitrusting en een dergelijke auto en fiscale regeltjes (voor hoe lang nog belastingvrij).

Laat je niet in de war brengen door de prijzen deze worden nog aardig wat hoger door keuze van bijvoorbeeld opties en ook nog door afleverkosten.