Welke datum komt er op een nieuw apk rapport als je de auto 2 maanden eerder laat keuren?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Auto's
7K

Het beste antwoord

Dezelfde datum als wanneer je het wel op de juiste datum had laten uitvoeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik heb dit jaar mijn auto ook 2 maanden eerder laten keuren, omdat het dan samen viel met de grote beurt en ik er dus niet apart nog een andere afspraak voor had hoeven maken.
Ik moest op 25-april-2010 en heb het laten uitvoeren op 26-februari-2010.
De datum voor de volgende keuring werd keurig 25-april-2011.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
klopt :D

Andere antwoorden (5)

Op de datum dat de auto eigenlijk gekeurd had moeten zijn, dus je hebt dan 14 maanden apk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij de datum van keuring maar dan een jaar later.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De datum waarop de auto gekeurd had moeten zijn plus een jaar. Je wordt dus niet benadeeld, als je de auto eerder laat keuren.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Je mag 2 maanden eerder gaan en dan blijft de oorspronkelijke datum gewoon staan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
U kunt uw voertuig tot twee maanden vóór de eerstvolgende APK-vervaldatum
laten keuren. De oude vervaldatum wordt dan, afhankelijk van de geldende
keuringsfrequentie, met één of twee jaren verlengd. Laat u uw voertuig meer dan
twee maanden vóór de APK-vervaldatum keuren, dan krijgt uw voertuig een
nieuwe APK-vervaldatum.