Mijn vraag is wie heeft voor mij een cdrom voor een navergatie voor een xsara picaso, of hoe kan ik er aankomen?

Ik heb het ook al gevraagd aan mijn citroen-dealer maar die kunnen mij niet helpen, hij is drie jaar hij is begin 2008 van frankrijk naar nederland geimporteerd

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Antwoorden (4)

Probeer eens de importeur zelf te bellen:
Tel. 030-2475475.

Of als je toevallig bij Utrecht in de buurt woont, dan is hier 't bezoekadres:
Uraniumweg 25
3542AK Utrecht
Peugeot Nederland NV

Toegevoegd op 29-05-2009 22:39:09
Oops... 'T verkeerde merk.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:40:18
Dit zijn de Citroën gegevens:
Tel. 0800-2487636
Stadionplein 26/30
1076CM Amsterdam
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien kun je via deze site verder komen.

Er zijn trouwens meerdere sites en mogelijkheden als je google doet op "navigatiesysteem Citroen".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zo ingewikkeld, gewoon bestellen, hier:
AWM
14 jaar geleden
Zelf heb ik wat gedownload via torrent. Maar op www.ebay.de is er ook zat te koop, heb vorig jaar de kaarten voor Spanje 2008 nog gekocht, 30 euro.
Aanbieders genoeg die voor veel minder dan de dealer de juiste spullen verkopen.