Gts betekent Gran Turismo Sport.

Toegevoegd na 4 minuten:
Correctie: Gran Turismo (staat voor snelle, comfortabele auto's) Sedan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Afhankelijk van je model: Grand Tourismo Sedan/Grand Tourismo Sport. Hoogstwaarschijnlijk het eerste, als ik zo'n Vectra voor de geest kan halen:

http://www.motor-talk.de/forum/was-ist-der-unterschied-zwischen-gts-gtc-opc-t2533821.html

Toegevoegd na 1 minuut:
CORRECTIE:

GTS = Gran Turismo Sedan (Vectra C1 Schrägheck)