Controleert de politie echt op verlichting?

Vlak voor de winter kwam er een bericht in het nieuws dat de politie streng ging controleren op autoverlichting. Maar ik heb nog nooit zoveel kapotte autoverlichtingen gezien als dit jaar. Was dit van de politie bluf, of wordt er echt gecontroleerd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Auto's

Het beste antwoord

Naar mijn idee controleren ze niet of in ieder geval niet genoeg.

Als ik in 1 week van alle automobilisten die een kapot licht hebben 10 euro zou krijgen; hoef ik niet meer te gaan werken bij mijn baas :)

Ik zie er zeker minimaal 10 op een dag!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ja en streng ook, in iedergeval op fietsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja zeker, de eerste boete heb ik al in de pocket.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
mijn man is vorige week nog aangehouden voor een kapot voorlicht.,
hij kreeg een warschuwing en we konden gewoon naar de garage gaan de volgende dag
14 jaar geleden
Ja er worden bijna elke dag fietsers zonder licht aangehouden.. en altijd op het zelfde stuk.. waar bijna iedereen langs moet naar school XD
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja echt !! mijn achterlicht deed het niet ik werd onder een fietstunneltje aangehouden en kreeg mooi een bekeuring en moest lopen .pff dan voel je je klein !!! Ik ben een heel stuk gaan lopen en na ruim 20 minuten ben ik toch weer gaan fietsen ,ik voelde me erg ongemakkelijk.Ik ben geen politie meer tegen gekomen ,ik was blij dat ik op mijn werk was.